fbpx

הרצאה מרתקת על קמפיין מודעות החטופים:
קמפיין הגרילה הגדול בעולם

לפרטים נוספים

הקמפיין שהפך לפרויקט של חיי

ב-7 באוקטובר 2023, אותה שבת ארורה, התהפך העולם על כולנו. למוחרת, בוקר יום ראשון, קמתי עם תחושה פנימית חזקה שאיני יכולה להמשיך ולעשות את מה שעשיתי עד כה. כמו ישראלים רבים, הרגשתי שאחרי יום הזוועות הזה אי אפשר להמשיך כרגיל. חשתי צורך עז לפעול – והבנתי שעליי לגייס לשם כך את כל כישוריי וניסיוני המקצועי. מה בדיוק לעשות – עדיין לא ידעתי. באותם רגעים לא יכולתי לדמיין שאני עומדת ליזום את קמפיין KIDNAPPED הבינלאומי – ושהוא יתפשט בעולם, יהפוך לפנים של המאבק להחזרת החטופים, ועוד יוגדר כקמפיין הגרילה הגדול בכל הזמנים. מאז, כבר למעלה משנה שיחד עם צוות מתנדבים מדהים אני מגויסת למשימה הזאת, שהפכה לפרויקט של חיי: להחזיר אותם הביתה, עכשיו. לא נעצור, עד שזה יקרה.

טל הובר
לפרטים נוספים ותיאום הרצאה

מסטודיו לעיצוב – לחמ"ל בינלאומי

טל הובר, הבעלים של חברת “ג’ירף תקשורת חזותית”, היא מעצבת גרפית המובילה פרויקטים מגוונים של מיתוג ועיצוב. במהלך השנים ביצעה מיזמים יוקרתיים כמו מיתוג המכבייה ה-18 וה-19, עיצוב בול 70 שנה לישראל וייצוג ישראל בתחרות WORLDSTAR הבינלאומית לעיצוב אריזה. במקביל לעבודה מול המגזר העסקי והציבורי, החברה פועלת למען הקהילה ומקיימת מיזמי פרו-בונו עבור עמותות חברתיות ואנשים עם צרכים מיוחדים.

כבר ביום השני למלחמה יזמה טל, יחד עם שותפים בניו-יורק, את קמפיין מודעות החטופים הבינלאומי שהיכה גלים בעולם כולו והוגדר כקמפיין הגרילה הגדול בהיסטוריה. צוות חברת ג’ירף נרתם למשימה, והסטודיו הפך למעין חמ”ל שניהל ועדכן את קמפיין החטופים מול המשפחות, קהילות הקיבוצים והמתנדבים הרבים בחו”ל. הפעילות השתלטה על משאבי העבודה לאורך חודשים ארוכים, הפכה למרכז עולמה של טל ונמשכת גם בימים אלו.

בשנת 2024 הוענקו לטל הובר ולחברת ג’ירף שלושה אותות הוקרה יוקרתיים, על ייזום והפקת קמפיין KIDNAPPED למען השבת החטופים מעזה: אות נשיא המדינה להתנדבות לשנת תשפ”ד, הפרס ע”ש טדי קולק מטעם הקונגרס היהודי העולמי (WJC), ופרס ראשון בתחרות המיתוג של ישראל, Israel Brand Award 2024, בקטגוריית עמותות וחברה.

צילום: נדב הובר
צילום: נדב הובר

השנה הזאת הייתה המשמעותית והמאתגרת בחיי. במהלכה יצרתי קשרים אישיים עם משפחות הנרצחים והחטופים, שמעתי את סיפוריהם הנוראיים, הכרתי ישראלים מדהימים בכל העולם וחוויתי את גל התגובות האנטישמיות. הקמפיין שטף את הרשתות והרחובות, נגע בלבבות רבים וחיבר ביניהם באופן שלא יכולתי לדמיין

מתוך הנאום של טל הובר בטקס קבלת הפרס בקונגרס היהודי העולמי בניו-יורק, 12.11.24

+1M

הודפסו מעל מיליון
פוסטרים בכל העולם

38

הפוסטרים תורגמו
ל-38 שפות

24

תוך 24 שעות הקמפיין
עלה לאוויר

+10k

מעל 10,000 איש נכנסו כל
יום לאתר הקמפיין על מנת
להוריד את הפוסטרים

+150

הקמפיין הגיע ליותר
מ-150 מדינות

+5000

קוד ה-QR נסרק בכ-5000
ערים ברחבי העולם

טעימה מההרצאה:
לייצר תקווה מתוך שבר גדול

בעקבות ההד הגדול שיצר הקמפיין הוזמנה טל להרצות בארגונים ובמוסדות, פעילות שהיא ממשיכה לבצע לאורך השנה האחרונה. ההרצאה מציגה זווית מרתקת של אירועי המלחמה שהחלה ב-7 באוקטובר. היא שופכת אור על המאבק הבינלאומי להשבת החטופים דרך סיפורו של קמפיין רחוב, שנולד מתוך כאוס והצליח לפרוץ גבולות. זה קרה ללא גב וללא מימון – אך ורק בזכות יוזמה אישית והיענות יוצאת דופן של מתנדבים ברחבי העולם. אלפי ישראלים ויהודים בעשרות מדינות אספו את עצמם לאחר ההלם של השבת השחורה ונרתמו לפעילות, מתוך הבנה שרק בעשייה אקטיבית ניתן יהיה להתרומם מתוך השבר – ולייצר אימפקט משמעותי, כזה שישפיע על דעת הקהל העולמית בנושא החטופים ויציב אמירה ברורה מול גלי האנטישמיות ושנאת ישראל. סיפורו של הקמפיין המיוחד הזה, שהוביל את הקרב על זירת התודעה, מדגים כיצד הופכים יאוש לתקווה. הוא משלב ערכים של דבקות במטרה והתגברות על משברים, יצירתיות ושיתוף פעולה חובק עולם – ובעיקר, סולידריות ונחישות ישראלית, בדרך למאבק שאין ראוי וצודק ממנו.

תליית המודעות בניו יורק לא הניבה תוצאות – אבל כמו בסיפורי אגדות, הקסם קרה אחרי חצות. במהלך הלילה הקמפיין “התפוצץ” בעוצמה, התגלגל כמו כדור שלג והפך לוויראלי בזכות אין-ספור שיתופים ברשתות החברתיות. התפנית הזאת היתרגמה במהירות לשינוי דרמטי ברחובות – בעשרות ערים ברחבי העולם

הקמפיין הופך לגלובאלי

קמפיין KIDNAPPED הגיע לפרלמנטים בצרפת, בצ’כיה ובברזיל, לבניין האו”ם, לקונגרס האמריקאי, לממשלת גרמניה, לאוניברסיטאות הרווארד וקולומביה ולעוד מקומות אסטרטגיים רבים. לאחר שנוצרה פעילות נגד ברחובות, והמתנגדים החלו להשחית את המודעות, עברנו להכנת שלטי חוצות ענקיים ולהקרנות על בניינים

הקמפיין במקומות אסטרטגיים

הפרלמנט הצ׳כי

הפרלמנט הצרפתי

נשיא גרמניה

הקונגרס הלאומי של ברזיל

לשכת הסנטור ג׳ון פטרמן

עצרת האו"ם

צילום: זיו קורן

מיצבים ומיזמים מסביב לעולם

אשמח להעלות גם בפניכם את ההרצאה על קמפיין מודעות החטופים

מוזמנים לפנות בוואטסאפ או למלא את הטופס, ואשוב אליכם בהקדם.

שלכם, טל